nedeľa 5. októbra 2014

Kryty na iPhone 5/5S

Kryty na iPhone 5/5S


Krásne a štýlové kryty na iPhone 5/5S


Každý iPhone 5/5S potrebuje ochranu. Kryty na iPhone 5/5S chránia tvoj mobil pred pádmi, nárazmi, prachom, škrabancami a pod..
Tiež si môžete vybrať širokú škálu krytov na iPhone 5/5S od jednoduchých dizajnov po uletené kúsky, pre tých čo sú radi "original".

Kryty na iPhone 5/5S su vyrábané z tvrdého plastu, tvrdej gumy, alebo kombinácie plastu + pogumovaný povrch.

Všetky kryty na iPhone 5/5S nájdete na našom eshope www.epuzdro.sk

Kryty na iPhone 5/5S





Kryty na iPhone 5/5S

Kryty na iPhone 5/5S

Kryty na iPhone 5/5S

Kryty na iPhone 5/5S




Kryty na iPhone 5/5S


1 komentár:

  1. Najviac sa mi páči ten s tým Homerom. Ten je skutočne parádny. 5S som mala snáď 5 rokov a za tú dobu som tu na ňu nazbierala naozaj veľa rôznych krytov. Nakoniec som si ale kúpila novší iPhone, pretože na 5S mi nefungovaly AirPody. Keď už sme u nich, tak nedávno som pozerala, že na tie sa dajú dnes kúpiť aj veľmi pekné obaly. Majú ich napríklad tu.

    OdpovedaťOdstrániť